Nowi Prorektorzy WUM

Drodzy Państwo,

W dniu wczorajszym przeżyliśmy drugi etap wyborów nowych Władz Rektorskich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Gdy przed dwoma tygodniami zaufaliście mi Państwo powierzając zaszczytną funkcję Rektora WUM, podjąłem pracę nad przedstawieniem Państwu najlepszych kandydatów na funkcje prorektorskie. Spośród znakomitych, wybitnych Koleżanek i Kolegów przedstawiłem:
1. prof. zw. dr hab. Sławomira MAJEWSKIEGO – kandydat na Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
2. prof. nadzw. dr hab. Annę KAMIŃSKĄ – kandydat na Prorektora ds. Kadr .
3. dr hab. Sławomira NAZAREWSKIEGO – kandydat na Prorektora ds. Klinicznych, Inwestycji i Współpracy z Regionem
4. prof. nadzw. dr hab. Marka KULUSA – kandydat na Prorektora ds. Dydaktyczno-Wychowawczych

Sylwetki kandydatów przedstawiłem w moim przemówieniu, które w całości załączam.

Jestem szczęśliwy, że i wczoraj zaufaliście Państwo, Wy – Elektorzy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, mnie i moim współpracownikom. Jestem pewien, że każdy z nowych Prorektorów będzie przykładem godnym do naśladowania.

Od lewej: Słamowir Nazarewski, Marek Krawczyk, Leszek Pączek – ustępujący Rektor, Anna Kamińska, Marek Kulus oraz Sławomir Majewski

Dziękuję Państwu z całego serca, a Prorektorom-Elektom życzę wiele siły i satysfakcji z tej jakże niełatwej pracy na rzecz naszego Uniwersytetu.

Fot.: Michał Teperek, Dział Fotomedyczny WUM

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS

Skomentuj

