Dzień Victorii

Drodzy Państwo,

4 kwietnia 2008 roku to szczególny dzień. Szczególny dzień dla mnie, szczególny dzień dla naszego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obdarzacie mnie dzisiaj mandatem zaufania, mandatem, który cieszy, ale wymaga ogromnej pracy, rzuciłem rękawicę temu wyzwaniu i jeszcze raz zapewniam, że to co powiedziałem, zrealizuję.

Drodzy Państwo, nie ma sukcesów bez przyjaciół i ich pomocy. To Wam wszystkim zawdzięczam dzisiejszy wybór, to nie ja, to Wy zapewniliście naszej Uczelni właściwego Rektora.

Jest wiele osób, które powinienem wymienić z imienia i nazwiska. Na pewno, kogoś pominę, za co z góry przepraszam.

Zacznę od prof. Jerzego Szczerbania – jego dzisiaj tu nie ma. Ten wspaniały człowiek kierował mną od lat. Pięknie mu dziękuję.

Dziękuję moim przyjaciołom z Komitetu Wyborczego, przede wszystkim prof. Sławomirowi Majewskiemu, prof. Markowi Kulusowi, prof. Andrzejowi Wardynowi i wielu, wielu innym. Całemu mojemu kolegium dziekańskiemu, ale przede wszystkim pierwszym damom tego kolegium prof. Renacie Górskiej i prof. Annie Kamińskiej. To Kolegium Dziekańskie pierwsze powiedziało, że to ja mam być rektorem.

Dziękuję za wsparcie byłym rektorom naszej Uczelni prof. Andrzejowi Górskiemu i prof. Januszowi Piekarczykowi.

Dziękuję J.M. Rektorowi Leszkowi Pączkowi za jego neutralność.

Dziękuję Panu Profesorowi Wiesławowi Glińskiemu, za partnerskie zmagania wyborcze.

Serdecznie dziękuję członkom mojej Rady i członkom Rad wszystkich wydziałów, a z nazwiska z innych Rad wymienię prof. Mirosława  Dłużniewskiego z Rady II Wydziału Lekarskiego, prof. Bożennę Gutkowską, prof. Helenę Nowak-Makulską  i prof. Jana Pacheckę z Wydziału Farmacji, prof. Bolesława Samolińskiego z Rady Wydziału Nauki o Zdrowiu, których mądrość pomagała mi podejmować dobre decyzje podczas ostatnich tygodni.

Dziękuję wszystkim, ale szczególnie elektorom z Instytutu Stomatologii i Szpitali Pediatrycznych.

Dziękuję dyrektorowi Centrum Biostruktury prof. Jackowi Malejczykowi za pomoc i wspieranie mnie podczas działań wyborczych.

Dziękuję dyrektorom i ich Zespołom wszystkich szpitali klinicznych, a szczególnie Szpitala przy ulicy Banacha i jego Dyrektorowi Pani magister Marzenie Pełszyńskiej.

Dziękuję studentom, a szczególnie Piotrowi Skarżyńskiemu za wspólne spotkania i wiedzę, którą mi przekazaliście.

Najserdeczniej dziękuję pracownikom dziekanatu I Wydziału Lekarskiego za ciągłą pomoc i zagrzewanie do walki wyborczej, ale szczególnie dwóm osobom Małgorzacie Sawickiej i mgr Lidii Otto.

Dziękuję całemu mojemu Zespołowi z Katedry i Kliniki, którą kieruję – i tym, którzy są elektorami i tym, którzy dzisiaj operują.

Dziękuję wszystkim Kolegom z wszystkich spotkań przedwyborczych, którzy pomagali i słusznie krytykowali.

Wreszcie dziękuję wszystkim elektorom, przede wszystkim tym, którzy na mnie głosowali, to Wy zdecydowaliście, kto ma być Rektorem, ale dziękuję także tym, którzy głosowali inaczej. Dołożę wszelkich starań, żebyście się nie zawiedli.

Dziękuję mojej żonie Grażynie i synowi Piotrowi, że znieśli moje napięcie nerwowe, dziękuję im za pomoc i miłość, którą mnie zawsze obdarzali.

Dziękuję wszystkim, za ten dzisiejszy Dzień Victorii.

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS

Skomentuj

