Dziękuję za wybór

wybor.jpg

Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękuję wszystkim z Państwa, którzy dziś w liczbie 116 głosów spośród 191 (60,7%) obecnych PT Elektorów WUM oddali na mnie swój głos – głos zaufania. Moje szczególne słowa podziękowania składam tym z Państwa, którzy mnie dziś nie poparli, bowiem dają mi tym samym szczególną motywację by wykazać, że zaproponowany przeze mnie plan przemian w Naszej Uczelni jest realistyczny i konieczny.

Dziękuję również mojej rodzinie, przyjaciołom i wszystkim, którzy wspierali mnie i pracowali wraz ze mną w kampanii wyborczej.

Zapewniam Państwa, że moja służba na rzecz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego spełniana będzie ku pożytkowi wszystkich jego studentów, pracowników i pacjentów.

Dziękuję za wybór.

Marek Krawczyk

6 komentarzy

  1. Gratuluję i życzę powodzenia. Wiem, że WUM jest w dobrych rękach!

    >strudentka<

  2. Szanowny Panie Rektorze,
    Szanowny Panie Profesorze,

    Najserdeczniejsze gratulacje! Jest Pan wielką nadzieją WUM. Jestem pewien, że żadnej z pokładanych w Panu nadziei nie Pan zawiedzie, bo być Rektorem to być osobowością, którą Pan jest.

    Przesyłam ukłony,

    Piotr M. Dobosz
    Blackhorse Scientific Publishers

  3. Serdecznie gratuluję Panie Profesorze. Wiedziałem, że wygra najlepszy kandydat🙂

    Michał

  4. Wielce Szanowny Panie Profesorze, Panie Rektorze!

    Myślę,że nadszedł czas wielkiej nadziei dla WUM, dla wszystkich żywo zainteresowanych rozwojem naszego Uniwersytetu. Dziękuję, że podniósł Pan rzuconą (…) rękawicę (…). Cała nadzieja w skuteczności i klarowności działań Pana Profesora.

    >elektor<

  5. Serdeczne gratulacje i powodzenia w najbliższych 4 latach Pańskiego rektorowania.
    Vivat Academia!

    >falecki<

  6. Serdeczne gratulacje w zwiaązku z wyborem na pierwszego Rektora WUM!
    Zyczymy powodzenia w realizacji planów.

    Piotr Tyszko z zespolem Zakladu Opieki Zdrowotnej


Comments RSS

Skomentuj

