Ostatnie godziny należą do Państwa

Dzieli nas już nieco ponad godzina od rozpoczęcia się ciszy wyborczej. Kończę ten okres kampanii wyborczej. Ważnymi spotkaniami przybliżyliście mi Państwo wiele problemów do przemyśleń. Jeśli decyzja PT Elektorów padnie 4 kwietnia na mnie to czeka mnie – ale nie tylko mnie, wszystkich pracowników Uczelni – bardzo dużo pracy. Kontynuacja zadań rozpoczętych przez JM Rektora Pączka, to już ogrom pracy, a przecież są nowe wyzwania.

Wszytskim Państwu, którzy wsparli mnie i nadal wspierają serdecznie dziękuję. Najserdeczniejsze podziękowania składam jednak wszystkim tym, którzy odnosząc się krytycznie do mojej wizji Naszej Uczelni, pozwolili mi przekonać ich do postawienia na mnie.

Teraz decyzja należy do Elektorów.
Do zobaczeia nia 4 kwietnia o godz. 12.00., przed urną wyborczą.