Spotkanie z Radą Wydziału Farmaceutycznego WUM

farma.jpgDnia 26 marca 2008 r, za zgodą Pana Dziekana Józefa Sawickiego miałem zaszczyt wystąpić przed Wysoką Radą Wydziału Farmaceutycznego WUM. Spotkanie miało miejsce tuż po uroczystości otwarcia odnowionej pracowni komputerowej (na zdjęciu). Obszerne sprawozdanie z uroczystości znajdą Państwo na stronie Uczelni.

Zwróciłem między innymi uwagę na konieczność przywrócenia roli opiniotwórczej Senackiej Komisji Nauki. Po moim wystąpienia, odpowiadałem na pytania członków Rady.Pytano mnie o plany współpracy naukowej naszej Uczelni z jednostkami Polskiej Akademii Nauk, jak również z innymi instytucjami naukowymi. Istotne pytania dotyczyły programu naprawy bazy dydaktycznej Wydziału, zabezpieczenia dla jednostek, które będą musiały przenieść się z Krakowskiego Przedmieścia etc.Przedstawiciel doktorantów poruszył ważną kwestię, jaką jest wysokość stypendium dla uczestników studiów doktoranckich. Niezwykle trudnym zagadnieniem poruszonym przez członków Rady jest brak możliwości pozyskiwania aparatury do badań. Ponad godzinne spotkanie nie mogło wyczerpać wszystkich spraw związanych z Wydziałem Farmaceutycznym, ale dało mi wiele informacji o problemach, z jakimi boryka się Wydział.

Nie moją rolą jest oceniać, czy moje odpowiedzi zadowoliły członków Rady. Dla mnie było dużą satysfakcją samo spotkanie z Radą.

A jak Państwo sądzą? Zapraszam do podzielenia się Państwa uwagami.

Fot.: Wanda Widomska, Dział Fotomedyczny AM

Dodaj komentarz

Brak komentarzy.

Comments RSS

Skomentuj

